20. okt. 2011

5 kommentarer:

  1. En fin blog du har :-) Men jeg synes nu du skal skrive om billederne er hhv. nogle, du har fundet på nettet eller nogle, du selv har taget + giv link til hvorfra du finder dem.
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fed og inspirerende video! Kunne specielt godt lide den første del! Og fed blog, jeg er helt klart fast læser!

    xx
    annahjort-m.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Lize.
    Alle billederne på denne blog er taget og redigeret af mig, da det er min fotoblog. Håber det giver svar på dine spekulationer.
    Tak til dig Anna!

    SvarSlet
  4. Så beklager jeg meget! Dybt pinligt. Men ikke desto mindre må jeg sige, at det er nogle fantastiske billeder, du har taget så! :-)
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Det er ikke pinligt :P Er bare glad for at du spørger hvis du har nogle spørgsmål - tak for det! :D
    Og tak for rosen! Det gør mig meget glad! :D Tusinde tak, Lize! :)

    xxxx
    Julie.

    SvarSlet