10. feb. 2012

6 kommentarer:

  1. fed blog du har dig er blevet fast læser måske vi kunne følges?

    carolinebech.blogspot.com

    Go ferie

    SvarSlet
  2. Super fin blog! er blevet fastlæser? evt. blive fastlæser af min? claudiaersej.blogspot.com -tak :-)

    SvarSlet
  3. Hejsa! WOOW, flotte billeder! Vil du kigge forbi min blog...og evt. blive fast læser...?

    lunadoessing.blogspot.com

    TAK <3

    SvarSlet
  4. Fedt billede - jeg har efterhånden set den slags en del steder på blogger, hvordan laver man det? :-)
    Jeg følger dig nu!

    Knus
    marieboeving.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hold da op et flot billede! Og en dejlig blog.
    Jeg følger dig nu, og håber at du vil følge igen. :-)

    - http://mylifethroughmycamera.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Hej med dig, Julie.
    Jeg faldt lige over din blog og i særdeleshed dette toplækre billede! Jeg kan virkelig godt lide den måde, du har brugt din kreativitet på og kombineret geometri med leg og fantasi. Jeg har i hvert fald aldrig set noget i den stil før og hungrer nu efter at høre hemmeligheden bag redigeringen! Det er super fedt, at idéen med dette billede kan spores tilbage til din head'er.
    Vh. Amanda

    www.letthelensetalk.blogspot.com

    SvarSlet