13. feb. 2012

14 kommentarer:

  1. Hey darling! Super lækker blog du har, den er virkelig inspirerende, hvis du for lyst så tag endelig et smut forbi min blog
    http://lovethalife-annafeijoo.blogspot.com/
    Og bliv eventulelt fastlæser. Det ville være lækkert :)

    Anna ☮

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hej med dig :-) Jeg har været så heldig at få sendt en BlogAward, jeg skal derfor sende Awarden videre til 5 blogs med under 100 læsere. Jeg har bl.a valgt dig! Det du skal gøre er at vælge 5 blogs alle med under 100 læsere, skrive et indlæg på din blog hvor der står du har modtaget et Award fra mig(som link) sammen med de 5 blog's du valgte(som link)

    -Maria

    http://www.nobrowneyes.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hej! Vi har været så heldig at få sendt en BlogAward, og skal derfor sende awarden videre til 5 blogs med under 100 læsere. Vi har bl.a valgt dig! Det du skal gøre er at vælge 5 blogs alle med under 100 læsere, skrive et indlæg på din blog hvor der står at du har modtaget en award af os (med link til min blog) sammen med de 5 blogs du vælger (også med links). Vi har valgt din blog, fordi vi synes at du tager enormt smukke billeder & at du self. fortjener mange flere faste læsere! :-)
    xx
    Thit & Emma
    thitogemma.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Sikke et flot billede! :)
    -Freja
    //frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Har lige linket til din blog på min blog, vil du ikke blive fastlæser på min? lunadoessing.blogspot.dk <3

    SvarSlet
  7. Din blog er sååååååååå skøn! Har forresten sendt dig en mail, håber du lige tager et kig på den :)

    SvarSlet
  8. Forrsten, hvilket redigeringsprogram bruger du?

    SvarSlet
  9. Wow, FED blog!
    Følger den allerede, skal vi følges ad?
    http://evigglades.blogspot.com/

    Knus

    SvarSlet
  10. Heej super fed blog !:) jeg har en giveaway kørende på min blog, så hvis du vil må du gerne kikke forbi :D

    SvarSlet
  11. Rigtig flotte billeder, du har på din blog ♥
    Jeg er nu fast læser, kig gerne forbi min.
    xx
    Jose
    veryimportantpassion.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Hejsa!
    Rigtig fed blog du har og mega fed stil.
    Er nu blevet fast læser af din blog,
    ville du så ikke også kigge forbi min og måske like den?
    rask-nygaard.dk/isabella
    Kram Isabella<3

    SvarSlet
  13. Din blog er fantastisk, jeg bliver nødt til at følge den!
    Tjek gerne min blog ud, den er stort set ny. Jeg mangler faste læsere før jeg kan komme igang med at blogge på den helt rigtige måde, tag en smutter og bliv meget gerne fast læser (hvis det er noget for dig) http://diamondness.blogspot.dk/ ;)

    SvarSlet
  14. Hej Julie! Din blog er virkelig fantastisk, og dine indlæg er de bedste! Det er klart en blog som jeg vil følge op på!(fast læser)
    Jeg har selv en blog: reflexionsdemoi.blogspot.com -> så hvis du har lyst, så tag et kig forbi. Jeg ville elske hvis du ville følge med i min blog som fast læser, så jeg ved, at der er andre jeg kan dele mine tanker med.
    Knus!

    SvarSlet